Lev ditt liv.

Jag vet att jag inte alltid är den personen ni vill att jag ska vara.
Jag vet att jag inte gör alla glada.
Jag vet att jag inte är perfekt.
Men jag är ändå mig själv.
Har hört att jag ibland är en annan person?
Hallåå, det är jag inte.
Jag är mig själv.

Oavsätt vem jag är tillsammans med, umgås med, pratar med så är jag alltid mig själv. Ibland överskottsenergi, irriterad, ledsen jaa, allt kan hända. Men bara för jag kanske inte var på samma humör som när jag pratade med just dig senast så behöver jag inte vara på samma när jag prata med nästa.
Det jag försöker säga är att jag är mig själv, jag dömmer inte folk för hur de vart... utan hur de är. Vissa gillar man helt enkelt inte, andra gör man. Så är det bara.

Jag är iaf mig själv! ALWAYS.
Varför vara någon annan när jag är bäst på att vara mig själv?
Alla förändras, men inte överdrivet mkt. Isf säg till och be de sakta ner...
Människor man umgås med ändra en, är de glada så blir man glad. Är de ledsna blir man själv kanske ledsen?

Okeej, jag kan lova er. INGEN är exakt samma person som de var i förskolan. Så är de, folk förändras, olika snabbt, på olika sätt.

Lev ditt liv och klaga mindre på andras.
Det rekommendera jag er.
Jag är inte perfekt, jag försöker bara göra mitt bästa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0