Halmstad som gäller nu!

hejhej!

Igår var jag hos Mickan och klippte mig. Det blev bra. Luggen är mycket kortare nu vilket jag inte alls är van vid. Men det vänjer jag mig vid så småningsom också antar jag ;) haha
Hos Mickan var också Kongo, Hanna Nielsens storasysters hund. Hur söööt som helst juu!;D
Jag stannade hos Mickan tills fem något då jag drog hem och sen var det träning som gällde. Innan träning var  Sandra hos mig förresten, och hon hade ngt jävla skratt anfall xD hahahah !

Ajja, idag var jagg uppe redanvid 10 för att göra mig iordning. Jag ska nämligen till Halmstad och möta upp Dea där. Sen ska vi vidare till Mellbystrand där hon bor. På torsdag ska jag med henne till hennes skola och hälsa på, är konstigt nog lite nervös! Jag menar, jag har bara träffa EN av alla hennes klasskamrater och kompisar!! xD hahah GOOOOOO MIG! -.- ;D

neej, men nu får jag ta och kila.
Ska packa klart det sista nu sen kommer Gunvor (Deas mormor) och hämta mig.
Den snälla underbara mormorn ska köra mig till Reftele så jag kan ta tåget därifrån.
Hon säger ALDRIG nej hon, hur snäääääääääll som helst!

haa de allesammans<3



Heeeere WE come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0