Bara att läsa...

Ett tagsen jag skrev tycker jag, en vecka sen ?

Det har hänt väldigt mycket med orkar inte ta upp spec mycket. Började skolan igen efter lovet i måndags iaf.
Det har gått bra, men lite trött och så nu eftersom jag tränat varje dag hittills.
Nästa vecka kommer jag även börja träna på fredagar ! ;O

Idag gjorde vi våra val till tvåan, alltså allt är så himla otydligt. Och Syv - Gabriella Persson är ju ALDRIG där! -.-
Ulf, våran rektor, han är ju fan helt förvirrad själv!!?

Menmen, har iaf valt nu. Och hoppas jag blir nöjd.
Blir jag inte de så kan jag ju alltid ändra, vilket är tryggt.
Nog om de...

Idag hade vi fotbollsträning, vi var hela 13 pers på träningen + 2 tränare. Det är nog rekord detta året!
Good work giiirls!<3
Desto fler vi är, desto roligare är det faktiskt.
Det har också börjat en ny i laget, Malin var hennes namn. Nu har vi tre malin, hahah!!
Hon verkade trivas lite iaf tycker jag!? ;D
Får hoppas de fortsättare att bli så här många på träningen nu i fortsättningen! (:

Vet ni!? xDD
När vi skulle duscha så skulle Sandra in i duschen.
När vi står där och duschar säger Sandra rätt högt " Malin, kan jag få din dusch?" Ngt sånt iaf.
Och då står ju Malin P, Malin S och Malin M i duscharna! och de var bara tre duschar i de rummet! xDD

Den tycker jag var riktigt bra.
Alla tre Malin svarade ju också xDD hahaahah
Sandra du är gooe du ;D <3




Jag&Andrea.
Saknar <33


Kommentarer
Postat av: Malin

haha ja de va riktigt kul ((:



Snygga tjejer!

2009-02-21 @ 16:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0