Tisdag

Sjuk idag också.
Absolut inget vidare, men börjar bli bättre vilket är väldigt skönt.

Insåg inatt att mitt rum är sämst, får bara mer och mer ont i halsen när jag sover i mitt rum. Så imorse när jag vaknade vid 6 så gick jag upp och la mig i min pappas säng, haha!
Men där somnade jag rätt fort och vaknade upp med att inte ha lika ont i halsen som innan :)

Gick upp vid halv 11 och åt frukost. Sen satte jag på tvn och suttit och kollat på den samtidigt som jag suttit vid datorn. Slappt kan man säga, men faaaan vad drygt...
Försöker även få tag på Sandra, men lyckas inte. Någon som vet vart hon håller hus!?

Andrea, förlåt. Jag vet att du är besviken på mig men har försökt att förklara.
Försöker förstå vad även du menar, att detta brukar hända men du inte kan nämna ngn gång innan. Jo en gång, men då var det inte ens mitt fel och det vet du?!  ....  ajaa ...


- Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0