fredag + lite lördags info

Ett tag sen...

Tänkte berätta lite om helgen som varit, har inte riktigt hunnit med att skriva här tycker jag.
I fredags så drog vi till Borås med klassen. Först fick vi gå på stan, fick samtidigt en uppgift. Senare fick vi bada i Borås äväentyrsbad, vilket var mycket mindre än jag trodde och vi bubblade mest hela tiden.
Annars var dagen rätt okej.
När vi kommit hem därifrån så drog vi och kolla på nollningen, fy fan alltså!  Ibland tycker jag det var illa att vi inte hade något men när man ser den så är det bara skönt att vi inte hade någon. haha
Därefter hängde Sandra med mig hem.



Vi började göra oss iordning inför kvällen. Insparken & parken.
Själv skulle jag till Julia, samt resten av våran gamla klass. 
Det var himla trevligt hos Julia!
Efter Julia drog vi då parken, vilket var rätt trisst.
Verkligen SÄMST musik och inget folk på dansgolvet, så tiden spenderade man utomhus vilket inte var alls illa :)
TUSEN TACK TJEJER! <3



Sandra sov hos mig fre - lör.


klockan 12:30, 22/8 bar det av till Jönköping.
Klockan 17:32 var vi framme i Stockholm!

När vi var framme i Stockholm var det bara att låsa in väskorna och sen dra till Stadion där Coldplay spelade !
Det var riktigt bra !! Trodde de skulle vara sämre (A)

- tänkte att jag kunde uppdatera mer om helgen när jag har lite bilder eller senare -
Bara så ni vet, helgen var kanon!

Kommentarer
Postat av: GINA

hej hej. gillar designen:)

Vilken textstil har du på din text?



2009-09-02 @ 21:31:30
URL: http://ginaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0