Träningslägret

I fredags då vid 5 samlades alla ifrån AIF´s damlag nere vid AIF för att åka på träningsläger.
Vi åkte till Bolmen, ut mot Malin Svenssons stuga.
När vi var framme gick vi ca 300 m ifrån Malins stuga och satte upp tältet där vi skulle tillbringa resten av kvällen och natten.


Efter det började Peter (vår tränare, även Malin pappa) att dela in oss i tre lag. Jag kom i lag 1 !
Det var en femkamp-tävling vi skulle ha.
Det började med att vi skulle springa mellan 2 -3 km. Den som kom tillbaka först fick 15, nästan 14 och jaa ni förstår. Vi var 15 st, alltså fick alla något poäng till sitt lag.
Nästa gren var simning. Då vi simmade som staffet.

Efter att vi bytt om så började vi äta. Grillad lax och pasta sallad. Hur gått som helst!
Det hade Bengt och Sara gjort kanon bra :)

Efter det fortsatte femkampen och vi tävlade i bedminton.
Nästa gren var pilkastning och sista var fotbollsbowling.

Sedan la alla in sina madrasser och fixade i 16 manna tältet som vi satte upp när vi kommit.
Peter och Bengt hade fixat brasa sen också som vi alla satt runt samtidigt som några spelade gitarr och vi andra sjöng, jätte mysigt !
Sen på kvällen sa de även vilka som vann femkampen och självklart var det LAG 1 !!  woohoo !
Fram 12 - 1 gick vi och la oss. Lite små prat sen sov nog alla rätt gott iaf ;)

Lördag.
Vaknade runt 9 och åt frukost.
Spelade lite fotboll blondinerna vs brunetterna.
Då Blondinerna egentligen vann med 5-4 !! ;D
När spelet var slut sprang alla i vattnet och låg där på bryggan som var vid tältet tills vi åkte hem.

Bilder kommer när jag fått tag på Sandra skulle jag tro.
Ska försöka...


Jag tycker att dessa dagar blev mycket lyckade.
Jag trodde inte alls att det skulle bli så här, men jag var riktigt nöjd !
Tack allesammans för den sköna tiden. Det var precis lagom tid.
JAG GILLAR MITT LAG.

Nu till höst kör vi på igen och vinner!
GOOOO Aif´s Damlag. 



Puss
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0