Tack för dagen Andrea

Jag och Andrea tog bussen in till Halmstad igår kväll för att kolla på sommaren med Göran, jag tycker att den var riktigt bra!
Mycket bättre än vad jag trodde om jag ska vara ärlig :)

Efter den åkte vi raka vägen tillbaka hem till Östra stranden. Kollade Beck, sen började ju åska ngt fruktansvärt och slutade ALDRIG...
Det var meningen att vi skulle sova i Friggeboden men blev inte riktigt så ;D hahah !

Imorse när vi vaknade iaf åt vi frukost och gjorde oss iordning för dagens händelse - Baushus , Väla och Ikea. Något mer, men kommer inte ihåg vad de hette ;)
Det var riktigt trevligt må jag säga, började med att vi tog buss in till Halmstad , sedan vidare till Laholm där hennes pappa kom och hämtade oss. Vi åkte till alla ställen och kollade grejer till deras loft, garderob till dea och samt fotbollsskor till henne :)
Det var jätte trevligt.
När vi var på Väla så skulle vi äta mat. Det blev självklart på Grafiti, VILKEN MAT DE HA!
Man blir ju helt gaaaaaaaaaalen och förälskad i deras mat.
Jag älskar den !

Efter dagen var Anna (Andreas mamma) den sötaste och skjutsade mig ända hem så jag slapp ta bussen i en dryg timme. Det kan jag aldrig tacka henne tillräckligt mycket för :) 


Andrea, jag ångrar då verkligen inte att jag hängde med även om jag var lite velig i morse (A)
Tusen tack tjejen ! <33



Kommentarer
Postat av: Andrea

Tack själv Sara! haha då var det tur att jag tjatade lite på dig! :D<3 Jag vill ha dig här, i Mellbystrand. Du ska flytta ner här. Behöver dig.

2009-08-12 @ 21:26:13
URL: http://andreasjostrand.blogg.se/
Postat av: Annika

snygg blogg :)

2009-08-13 @ 19:43:41
URL: http://annikastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0