Skolan är snart här...

Nu var helgen över.
Igår köpte jag två par skor, är nöjd med dem!  :)

Annars idag... Adam sov över här inatt :)
Gick upp runt 10, Adam åkte 10.45.
Sen dess har jag och mamma bara städat här i stugan, gått till maxi och handlat, sen bara tagit det lungt.
Håller just nu på att packa för imorgon blir det hemfärd, uuuusch jag vill verkligen inte.
Skolan och allt, usch...fy...blää!
Men jag antar att när väl det har börjat så är väl det också en lite tjusning, får ju träffa alla igen och träffa min nya klass xD hahah !


Avslutar med en bild på mig själv.
Senaste bilden som blivit tagen på mig.
Underbart var det i vattnet.
Njut nu av det sista av sommaren, snart börjar allvaret !



Puss
S

Kommentarer
Postat av: Andrea

Nej, jag vill ju att du ska vara kvar. Tänkte kommit förbi dig en sväng antingen imorgon eller på onsdag. Behöver snacka. Men vi får väl ta det på telefon någon dag. <3

2009-08-17 @ 21:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0