Här är jag.

Kom hem från Haverdal i fredags. Tog tåget tillsammans med Adam som kom till mig i stugan i tisdags.
Jag och Adam gjorde inte så mkt, var ute och sprang en gång, badade och solade lite, annars slappade.

Veckorna i Haverdal gick fort. De bara flöt förbi, och nu i helgen har jag jobbat.
Adam som är så gullig sov hos mig hela helgen för att jag inte ville sova själv (A)


SAMMANFATTNING

I fredags då jag och Adam åkte hem gick vi raka vägen hem till mig.
Gick och handlade.
Badade ;)
Gjorde en skit god sallad som vi åt, sen sängen.
Lördag
Jobbade...
Drog till farmor och åt båda två.
Badade idag igen.
Åt vad kylskåpet hade att ebjuda
Kollade på Snuten i Hollywood,  DEN VAR BRA.
Sen läggdags! 
Söndag
Jobbade...
Kom hem och städade lite.
mamma,pappa och elin kom hem från Haverdal.
Åt .
suttit vid datorn
JUST nu gör jag inte mycket, sitter här. Adam  kanske kommer och sova här inatt med?;)

Fick nyss reda på att jag ska jobba på Tisdag.
Så ska jobba tis och ons denna veckan.
På fredag-lördag bär det av på läget med laget.
Lördag kväll drar jag till våran nya stuga och stanna förhoppningsvis där till skolstart nästan.




Min saknade vän. 
Inget är som förr.
Ska inte klaga, kunde varit värre.

Puss S

Kommentarer
Postat av: Andrea

Saknad<3

2009-08-03 @ 13:14:26
URL: http://andreasjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0