Bra uppdatering?

Jag tycker jag bättre mig, men det är bara för att man får alltid lite ledig tid här i stugan :)
Men det är ju skönt det, det är ju det som sommarlov är till för.

Snart är det skolstart.
Jag vill verkligen inte börja skolan igen, vill fortsätta ha sommarlov vilket är helt underbart !

Såå... låt se.
bloggade senast i tisdags om jag inte minns fel så får fortsätta därifrån.
Onsdagen ägnade jag åt till att åka till Ullared och kolla på Diggiloo.
Diggiloo var mycket bättre än jag väntat mig och faktiskt värt att se !

På torsdagen övningskörde jag hem runt 12. Städade lite där hemma, träffade Adam och sen match.

Anderstorps damlag  
mot   Forsheda
Vilken match!!!
Vi hade övertag nästan hela första halvlek, men fick inte in något mål vilket är våran starka sida xD
Vi har alltid otur när det gäller att göra mål. Blir alltid stolpe ut eller kommer precis utanför.
Så första halvlek blev mållös för båda lagen och slutade alltså då  0-0.
Andra halvlek var Forsheda verkligen taggade och de blev lite svårt för oss ett tag men vi kom snabbt igen.
Alla på sidan skrek på oss att göra mål nu och att vi måste spräcka nollan eftersom vi fått minst 100000 chanser !
När det är runt 3 min kvar av matcehn så gör Kickan ett mååål !!!
1-0 till Anderstorp.
Kort där efter passar jag Anna och Anna gör andra målet.
2-0 till Anderstorp.
Sista minuter gör Anna ett mål till och hon kan verkligen inte sluta le  !!! ;D
Hon har haft en riktig måltorka den senaste tiden och den släppte denna matchen. En sån glad tjej var ett tagsen jag såg ;)  hahaha !
Matchen slutade 3-0 till oss.
Shiit vilken match, vilket flyt vi hade där i slutet och alla spelade verkligen kanon bra.
Alla blev värde en stor applåd !!!

Torsdag natt sov Adam hos mig och vi gick redan upp vid 10 dagen efter på fredagen för att åka till Halmstad.
Adam drog med sina kompisar till Johans stuga och jag drog vidare till min.
Här har jag hjälp mamma och pappa och städa, var även lite med Adam och de andra på fredagkvällen. 
Idag har jag varit inne i stan och kollat.
Köpte bara en låda som jag ska ha i mitt rum.
Imorgon blir de att köpa skor, har hittat tre par skor som jag vill ha...måste måste måste köpa !



Sen December -08.

Puss S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0