Aldrig får man sova

Igår kom jag till våran egen stuga, Fam. Johanssons!
Det känns fortfarande underligt och känns inte som det riktigt är verkligt.

Inte spec stor, men duger !  ;)

Btw... kom hit runt 4 tiden igår.
När jag väl var här så gjorde jag inte så mycket, var ute och gick med mamma som jag skrev två inlägg tillbaka, annars bara ätit och städat lite.

Inatt sov jag ute i friggebon, det var lugnt och fridfullt tills pappa kommer in springande runt 9 och ska hämta ngn damsugare därinne. Trodde sen jag skulle få sova men då knackade det så hårt och aggresivt på dörren så jag trodde det brann eller något, men då var det Petro (elins kompis) som kom xD 
Det verkade visst inte som att någon ville att jag och Elin skulle sova denna morgonen, båda sov nämligen ute i friggeboden. Efter 10 min kommer pappa in igen och frågar om Petro fått komma in, hallå det ser han väl?

ajaa, men nu är jag iaf upp och det är kanon väder !
Vädret här uppe är ju allt.
Soooool ska det vara.
Men nu ska jag dra, kusinerna kommer snart och hälsa på lite sen blir det nog lite stek för min del.

Puss
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0