slutet av veckan.

I onsdags så åkte jag, min familj och mormor och morfar buss till Stockholm. Därifrån åkte vi en kryssning till Finland och sen tillbaka. Från Ons-Tors.
Det var super trevligt! Men hade varit bättre om Adam var med :)
På färjan så åt vi och roade oss mest. Och sov självklart, jag trodde inte att det var så skönt att sova på båtar!!!
Det var ju typ magiskt ! ;O  Woohooo!! :) Ni som sovit på båtar fattar nog vad jag pratar om.
Det guppar alldeles lagom så man bara somnar in direkt! Sen sover man så skönt resten av natten tills klockan ringer och väcker en. hahaha ;D
På Torsdags eftermiddagen så var det hem som gällde. Det tog ca 6,5h att åka från Stockholm - Anderstorp med stopp och allt:O Det var mycket tycker jag ! Fast stoppen var ju på 40 och 30 min typ! haha
Tony Irving på sista bilden. Han är faan klokreeeen (Y) Fan vad jag skrattade ! xDD haah  :)



I fredags så var jag med Adam har jag för mig. Eller jooo, då bad jag honom att hänga med mig till Dea i helgen!!! ;D
Men det förstörde hans planer totalt! Men tillslut så sa han Jaaa, att han ville hänga med :) Sååå bra!!!

I Lördags gick jag och Adam upp runt 8. Vi duschade, gjorde oss iordning sen körde hans pappa oss till Smålandsstenars station. Där fick vi vänta en stund tills tåget till Halmstad kom.
I Halmstad kom Andreas mamma Anna, Andrea själv och Jonas och hämtade upp oss och så åkte vi till Mellbystrand.
Vi badade på lördags kvällen i havet. DET NI!! :D
I söndags vaknade vi upp hos Dea efter en härlig natt.
Vi solade och hade skojj!
Tack för en trevlig helg fooolk!! <333

I väntan på tåget  !!!


Imorgon är det match som gäller mot Smålandsstenar. I Smålandsstenar 16.00!!!!!

Taa hand om er <3 
/ Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0