Lite från mitt liv.

Skriver bara här i min blogg när jag har tid och verkligen känner för det.
Idag är det en sån dag då jag känner att skriva här.

fredags.
Då var jag i skolan och var senare med Adam min :) Vi gjorde knappt ngt har jag för mig.
Hang ringde lite senare på kvällen och frågade om vi ville ut med henne och killarna, eftersom vi inte gjorde ett piss så ville vi självklart det. Det tog en stund för oss men när vi väl var ute så cyklade vi till Patte och hämtade honom sen till Kostas och mötte de andra.
Vi drog senare hem till Kosta och pratade och lite så :)
Det var länge sen...  :)


Lördags.
Då kom Andrea till mig redan runt 11. Hon kom på idén att vi skulle in till Gvd på ngt sätt så hon skulle kunna köpa nya skor. Så det var bara för mig att duscha och göra mig iordning. Sen fixade Dea så hennes morfar körde in oss.
Väl inne i Gvd gick vi lite i affärer. Vi kom dit runt 12 - halv 1 så det var inte mycket tid innan affärerna skulle stänga. Hahhaa !
Men Andrea hittade ett par skor, mer blev de inte köpt.
Jag och Andrea skulle gå hem ifrån Gvd men orkade inte så som tur väl var så ringer pappa precis och jag ber han hämta oss.
Väl hemma så äter vi lite sen hör vi av oss till Elina för efter hon jobbat så skulle vi umgås med henne.
Vi gick till henne runt 4 -5 och vi började att göra mat  och god saker hos henne.
Maten och allt blev kanon braa!  Jag hade verkligen en jätte trevlig kväll med prat och allt.
Tack tjejer, ni är kanon braa! :)

Söndags.
Gick upp runt 12. Tog på mig och packade till match.
Åkte till AIF vid halv 2 och sen åkte jag till Gvd med laget.
Dm- match som gällde. Alla trodde vi skulle förlora stort, men de blev 1-1 i spel. Sen blev det 4-3 i straffar till de.
10 minuter in i den andra halvleken så skadade sig våran målvakt sig så hon fick åka in till vmosjukhus. Så vi hade en ny i vårt lag som fick stå i målet, hon gjorde verkligen jätte bra ifrån sig!

Efter matchen så hängde andrea med mig hem.
Vi kom på värsta bästa idén att hon, jag, Adam och Jonas skulle kunna umgås.
Och inte nog med att Vädret var bra, Adam var också ensam hemma! ;D

Så jag och Andrea gick och köpte mat för att göra tacos sen kom också Jonas till mig och vi drog till Adam.
Hade super mysigt!!;D
När kvällen närmade sig så insåg vi att de inte var kul att gå hem. Så alla gick hem till mig så jag kunde packa mina saker så drog vi tillbaka till Adam så sov alla hos honom sen! ;D;D
Andrea och Jonas drog redan sen runt halv 12, men det var trevligt ändå att vara alla :)
Tack för en trevlig kväll och morgon!! ;)

Måndags.
I måndags så åkte som sagt Andrea och Jonas hem redan vid halv 12 på dagen så jag och Adam hade inte mcyket att göra. Men kosta , Patte och Ag kom förbi ;D
Jag kände mig lite ivägen för jag tänkte att killarna kanske ville vara lite ifred, men jag ville inte gå hem får då hade jag haft super tråkigt.
Vi spelade lite spel som något konstigt och sen monopol. Eller jag var bank-tjejen när de andra spelade monopol!xD haha
Men jag hade roligt! :)
Eftersom vädret var så bra som de var så drog vi senare ut och spelade fotboll utanför Adams trädgård. Efter det så var klockan runt 8 och killarna drog hem.
Jag och adam gick och duschade, gjorde mat och satte oss framför tv och myste :)
Sen blev klockan mycket och det var läggdags för oss båda eftersom båda var rätt slut! hahah xD

Tisdag.
Idag är det tisdag. Vi var uppe runt 1 och åt frukost. Vi tog en rejäl sovmorgon.
Efter vi ätit frukost gick vi upp vid var sin dator. Jag här och han vid den stationära för att spela spel ! xD haha

Men snart ska jag hem. Måste hem och packa till kryssningen med familjen imorgon tills på torsdag.
Sen ikväll är det träning. Efter träningen kanske fest hos Axel!? 

Få se hur det blir. Nu ska jag iaf gå. Haa det kanon allesammans!! ;D <33


Jag älskar dig! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

snopp

2009-04-07 @ 16:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0