Min helg.

I fredags efter skolan så var det hem och packa sen till Gislaved och spela match.
Matchen gick riktigt bra i början men en stund in på andra halvlek så var vi helt körda.
Jag stod målvakt hela matchen och 10 st i vårt lag hade förhinder och vi fick ta in 93:or.
Alla skötte sig kanon bra enligt min åsikt, bara att jag är lite besviken på hur jag presterade.
Men sånt är livet...vi får ta de nästa gång! :)

I lördags gick jag upp runt 10 vilket är ovanligt tidigt för att vara mig. Runt 11 drog jag med mamma och min syster till Smålänningen för att köpa en sak till Soda streamen och lite sånt.
Det kändes konstigt att vara där när man inte jobbade, haha!
På vägen hem så körde vi förbi min bror och hans kompisar som gick Trajet så vi stannade. Min bror hade blivit ner knuffad i någon bäck så han ville hem och hela deras lag hade nästan redan avbrutit eller något sa han.
menmen, Adam ringde mig och frågade om jag ville hänga med han och killarna och fiska. Självklart har jag inget bättre för mig så jag åker till Kosta och dra med de och fiskar. Det var inte alls så tråkigt som jag trodde och en hel dag med de killarna var inte alls dumt, det var skönt att sitta i solen och kolla på de när de var hysteriska och roliga,haha ;D
Va hemma hos Sebbe också för första gången ;)
På kvällen gick jag hem till Adam och så sov jag där. <33

Imorse vaknade jag självklart upp hos Adam. Efter vi ätit frukost och suttit vid datorn så skulle jag hem och äta. Sen dess har jag läst en bok som jag ska läsa i svenskan God natt mister Tom och pluggat lite eftersom jag har prov på  onsdag. Fattar inte ett piss av provet!!!
Senare gick jag runt lite på gatanoch sålde tips-lappar från AIFs Damlag där man får köpa en för 25 kr där man fyller i hur man tror det går för mitt damlag i serien. Efter det åkte jag ut och övningskörde med pappa, jag körde hem från Gislaved och runt på storgatan i Anderstorp vilket jag aldrig vågat innan så ett stort framsteg för lilla mig! Thihihi...
Innan idag lovade jag mamma att gå ut och gå, men hann inte under dagen. Så efter jag övningskört runt 20.00 så drog jag och mamma ut en sväng. Vi var ute och gick en dryg timme för det var riktigt skönt ute.

Men nu tänkte jag kolla lite på matten sen sova.
Ha de bra!  <3



Du är underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0