Jag och Malin har otur...

Jag är bara tvungen att berätta om min gårdag.
Jag hann inte göra det igår men nu innan jag ska ut och gå med mamma så hinner jag.

Jo igår ( tisdag ) så hade vi handel i slutet av dagen.
Vi fick som uppgift att skriva ett brev till 2:ornas ÖFA företag. Jag, Isabell, Sandra och Malin skrev till ÖFA-receptionen.
När vi var klara så gick jag och Malin ner och lämnade det i receptionen i skolan för vi skulle göra det.
Väl tillbaka uppe igen hos de andra två så börjar plötsligt Issa och Malin att skratta, då säger det att vi har lagt kladdpappret i kuvertet till informationen ( och visar upp det riktigt pappret ). haahaha.
Så  det var bara för mig och Malin att springa tillbaka ner till receptionen och be om det, men det var inte så enkelt som vi trodde.
Kvinnan i receptionen säger: "Ni får springa ifatt hon med blå-tröja där borta om ni vill ha tillbaka eran post."
Så jag fick springa till hon med blå-tröja och fråga om jag kunde få tillbaka mitt brev, så började jag rota ni hennes brev hög. hur pinsamt som helst!
Men det gick bra tillslut och sen gjorde vi rättoch ficklämna tillbaka kuvertet i receptionen igen, men det kom inte med posten den dagen "/ 
Men sjutton vad klantiga vi var!  hahahahahaah xDDD

----
På eftermiddagen samma dag så hade vi träning.
På vägen hem så cyklade jag med Malin och Matilda.
Helt plötsligt kommer en bil och kör hur nära som helst och skriker ngt !
Vi blev mega rädda och hoppade till allihopa, Malin var till och med nära att cykla ner i diket och trilla typxD hahhhahahahah!

Det är sådana saker som håller en vid liv.
Det är sånt som gör ens dag!  
hahahahahahahah  ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud vilken dag!:D nu har vi skämt ut oss tillräckligt för i år ;D

2009-04-29 @ 22:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0