Slapp söndag.

Sicken slapp söndag, gick upp mellan 10 och 11 idag!
Jag har verkligen inte gjort ett piss, suttit i mjukisar och tjocktröja hela dagen.
Christian kom förbi lite innan förresten, snackade lite och hade trevligt =)


Jag kan inte sluta att tänka på det, det bara snurrar i huvudet. Trots det så tror jag nog jag vet hur jag ska göra. Det finns bara två väger, och det ena har jag nu valt! Jag satsar, går det så går det! <3
Jag hoppas verkligen inte att det ger stora verk efteråt, isf kommer jag bli less. Du har alltid varit där, men hur kan det skada? Det kan skada en jävla massa "/
Det känns verkligen som att jag gör en stor fet chansning. Många kommer nog inte fatta först, men sen.. hur kommer dom reagera? Jag vet att jag inte ska bry mig så mkt om andra, detta är min insak, min och din!
Jag har velat fram och tillbaka även att jag vet vad jag vill. Jag vill ta risken, det vill jag verkligen, för så mkt är du värd!
Jag tror inte allt folk vet hur mycker du betyder för mig, hur mycket du gjort för mig. Kan beror på att jag aldrig sagt det rakt ut, men jag hoppas verkligen att du vet det. Även om du släpper taget om mig kommer jag inte släppa taget om dig så lätt. Även om inte detta kommer funka så ska jag se till att det funka på ett eller annat sätt, Jag lovar! <3


Ta hand om er vänner! =) <3

Kommentarer
Postat av: Majken

gulligt skrivet :)

2008-10-03 @ 12:52:57
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0