(:

Jag vet att jag inte är den bästa på att skriva blogg, men det får ni stå ut med =)

I
kväll hade jag mega trevligt hos Hang, men Kosta och Patte med. Flötade med chips, godis och popcorn till olika filmer.
JAG ÄLSKAR LÖRDAGAR!!!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det har hänt så jävla mycket och jag vet inte hur jag vill ha de!?
Men just nu känns det bra, tror jag ? =)


Haang du har ett himlans temprament xD Men jag älskar dig , för det är det som gör dig till den du är <3 :) Vilka minnen <3

Jag hoppas ni är lika glada som jag är idag, bara en anning rutten ! xD ;D

Kommentarer
Postat av: Hang

Haha i know! I love you <3

2008-09-29 @ 09:57:17
URL: http://hang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0