Att plugga är det tråkigaste jag vet!

Faaan vilken tråkig måndag..
Efter skolan så har jag bara läst, läst och sovit! Läst ur min svenskabok om Antiken. Har lixom prov i veckan och det är runt 40 sidor att läsa! Helt över drygt! Och språket är ju inte heller speciellt nytt!!
Massa krångliga och tråkiga ord så man får panik ;O haha
Men jag var faktsikt ute innan och tog ut pengar och köpte godis till imon, för vet att jag måste plugga imon med. Och då skadar aldrig godis! ;D Innan i handel har det knappt varit någonting , men nu kommer allt på en gång, ska ha prov, ska vara klar med en svenska bok och skriva recension om den och så ska jag även läsa ut en engelskbok.
Hur fan tror folk att man ska hinna läsa så många böcker och samtidigt komma ihåg allt? Det är ju typ omöjligt, iaf om man är Sara Johansson! xD

Imon
bli det origentering direkt på morgonen, fyy sjutton. Jag vill verkligen inte, orkar verkligen inte. Jag är helt trött och så fryser jag just nu"/ Tror seriöst att jag börjar bli sjuk!!! och det vill jag inte , inte nu !! "/
Bara för att vi har origentering på morgonen så måste vi gå i skolan på eftermiddagen och ha vanliga lektion , men andra klasser får sluta efter origenteringen! ;O Vad orättvist behandlade vi blir.. och så ska vi i handel få hem ett kuvert varannan vecka om våran frånvaro, varför just vi i hp ? Visst, det kanske andra och så fåå , men är det inte lita onödig att få det varannan vecka? Till och med våran lärare tyckte det;O Men vad än våran " huvudlärare" säger så måste dom lyda! Lite löjliga regler tycker jag allt att det är ibland! -.-
Iallafall , imon efter skolan så blir det match mellan Sverige och Wales, Em-kval F18 i gvd! (: Och självklart så ska hela laget dit, eller iaf dom som hinner dit efter skolan ! xD haha

Nog prat för mig, Take care! <3

Kommentarer
Postat av: gissa

ofta vi fick inte hlr sluta efter XD

2008-09-30 @ 16:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0