Mitt liv.

Jag skrev igår att jag skulle sluta 12.05, men så blev det inte xD
Min lärare , Lars Rapp, gav klassen två uppgifter att göra och jag, Sandra och Emma gjorde dom på en halv timme ( vi tog det riktigt lungt) så vi fick gå vid 11. 30!!! ;D
haha,
Det suraste var ju att bussen gick precis hem då, så fick vänta på nästa som inte gick förän 12.30, men det gjorde ingenting, för jag och Emma hade fullt upp med att ragga upp lite en kronor så vi kunde köpa Brio ;D
Jag måste verkligen tack Jade och Patte som gjorde så vi fick ihop tillräckligt med pengar , annars hade jag och Emma gått under!! ;O xD


mee.

På eftermiddagen igår var jag hemma hos Christian och hade trevligt!

Sen drog jag och släkten till min bror som hade inflyttningsfest och som fyllde 20 år i torsdags! (:
Där var det fullshow vill jag lova, två av mina kusiner som är runt 3 och 4 hade verkligen överskottsenergi, och då skojjar jag vekrligen inte om det! Dom hade energi till 1000!! Dom glängde, slogs, brottades och bråkade och hade sig med allt och alla! xD Men visst är dom underbara ändå ;D
I min brors och hans tjejs lägenhet var vi 21 - 22 personer, och det vill jag lova, det var inte lite folk för en sån liten lägenhet !xD Min bror och hans tjej har också en sköldpadda, hur söööt som helst! (: Jag visste inte att dom hade sån lång hals ;O
Min bror och hans tjej fick också massvis med saker och pengar!
Som min morbror sa " Detta är ju nästan som julafton fast för en person" ,
men då kommer jag " Neeeeeej, för man får inte så mycket pengar då ".
Då säger han: " Det har du rätt i, vill du också vara 20 och flytta hemifrån ?" xD

Mattias och Josefins sköldpadda! Sköldpadda
Sköldpaddan, det har lång hals och är söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0