Ska man äta så ska man!!

Eftersom jag hade sovmorgon idag så tog jag inte bussen förän vid 9 idag.
Hade bara tre lektioner idag, även kändes dagen som en evighet! Fast var nog för att lektionerna var så himla långa allihopa! Först handel med både Eva och Rune, sen håltimma på någon timme (då vi gjorde en läxa), sen data. fullt upp hela tiden, data och pluggande !!!! ;O

Men sen tog jag halv 4 bussen hem då jag slutat och skulle börja käka ngt. Men jag insåg att vi typ inte hade ngt gått så fick bli nudlar. När jag ätit mina nudlar så var jag fortfarande hunrig så gick och rostade två bröd. Efter det var jag inte heller mätt så kommer mamma med äppelpaj så då fick det bli det med, med massor av vanlijkräm på!
Efter det så var jag bara sugen på något så det fick bli en tallrik med vanlij- och chokladglass ;D
Det var riktigt gott, men man kände sig lite små fet efteråt!
Speciellt sen när jag gick upp på mitt rum och började äta massa godis med...


Att man alltid lyckas äta så mycket på dom dagarna då man bara pluggar och inte rör på sig ett skit! xD
Men sen började mamma fråga om jag skulle ner och äta frukost, men då hade jag ju en timme tidigare slutat äta glass och sitter och äter godiset.. hmm .. gissa om jag var hunrig eller mätt ?????

Men trotts allt så gick jag ner och tog en banan! xD haha

Ska man äta så ska man ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0