Mitt lag är det bästa!

Pappa kom och hämtade mig på jobbet idag vid 14.30.
14.50 var jag hemma, bytte om lite, tog en frukt och mina saker och åkte ner till AIF.
Runt 15.05 var jag nere vid AIF, och då var det match som gällde!
Anderstorp - Taberg/Månsarp

Vi var inte alls riktigt taggade i början av matchen, vi kände väl att vi redan hade vunnit allt och att denna matchen inte spelade så stor roll ( mer än att om vi vann denna så skulle vi gå obesegrade genom hela serien ). Första halvleken var det bara massa konstigheter som hände på planen, precis innan halvleken kom så gjorde Andrea Sjöstrand ett mål , 1-0.
Andra halvleken började lite bättre, det där första målet satt verkligen bra.. nu började vi känna oss lite trygga tror jag!
Det tog ett litet tag att få igång spelet men det gick och efter ett tag så gjorde Ida Helmetschläger ( stavning?? ) ett mål, 2-0.
Taberg/Månsarp började nu ta i regält och gjorde ett mål , 2-1. Detta var inte bra , men matchen slutade trotts allt 2-1 till Anderstorp !!

Jag spelar i det absolut bästa laget, obesegrade igenom hela serien och vinstern är våran!
Jag älskar er tjejer, ni är absolut BÄST!


Mitt lag<3BÄSTVåran fantasiska målvakt!bäst!


Efter matchen så drog hela laget och tränarna till Kaledonia och käkade. Muuums! (:
Mitt lag är värt meest, ni förstår inte hur bra ni är!!! ;D
Och tränare, ni är ju underbara!

<3






Kommentarer
Postat av: paulina

såg er i tidningen i dag xD

2008-10-22 @ 17:59:14
URL: http://ppo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0