LOV!

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!
Finns det ngt skönare?


Redan torsdags så kom Andrea till mig. Mysigt värre!! Det finns faktiskt mycket att prata om vill jag lova!
Eftersom min syster sov hos min bror mellan ons-fre så var hennes säng ledig, så ist för att ta upp en madrass på mitt rum, sov Andrea på min systers rum. Det kändes verkligen sjukt, man kunde ju inte prata genom väggen ? xD
Men blev att vi sms:ade lite ist! xD hahaa
På fredagen drog vi till Stephanie Savolainen!! Där var också Elina, Linn och Paulina! Dom var så söööta, dom hade stått och gjort hemma gjord pizza, så när vi kommer dit är den helt färdig och klar för att serveras! Viiiilka gooodingar!
Det var verkligen en riktigt trevlig tjejkväll, med mat, godis, dirty danceing och massa prat! Det blev inte sovdags förän runt halv 5!! Jag älskar er tjejer!
I lördags åkte jag hem till Anderstorp igen för att vara med min Adam. Vi drog ut med Hang, Kosta och gänget också. Rätt trevligt men vi drog hem runt 11 tiden ändå. Drog till Adam och hämtade hans grejer så gick vi hem til mig för att sova. Det blev film och myyys! Adam, du är verkligen helt underbar!
Idag (söndag) så drog Adam vid 1 - halv 2 ngt. Så då stod det att laga mat på schema och sen städa mitt rum. Det var verkligen gruuund städning på HÖG nivå må jag säga. Jag var helt slut efteråt, men det har faktiskt inte varit så här rent i mitt rum på riktigt, riktigt länge nu!!

Kom precis hem från Hang nu, där också Patte, Kosta och Ag tillbringade sin tid bland godis och film!
Men nu ska jag ta och sova , Halmstad väntar imon! ;D Dit med Hang och så kommer Andrea , sen blir det övernattning hos självaste Andrea! Love love love ;D <33
Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0