En dag med Elina, det händer mkt! (:

Idag var jag med Elina.
Igårkväll lovade jag henne att hänga med till Gvd och ta spruta, så jag var upp redan vid 09.00 i morse.
Vi tog bussen in till Gislaved, efter hon tagit sprutan så gick vi runt på "stan" lite. Det var myysigt. Efter vi gått runt där ett tag, kollat affärer och köpt godis så drog vi hem till Anderstorp. Vi bestämde oss för att dra hem till Elina och äta mat! ;D
Det var gottttt, det var de godaste köttbullarna och moset jag ätit på länge vill jag lova!!!
Sen fick jag och Elina en KICK! Jag ville ha skor, jag bara måste köpa skor kände jag. Så vi kollade tiderna till Värnamo och det gick en vid 14.00, perfekt tänkte vi och stack ner till stationen! Hennes mamma slutade vid halv 5 med så det var perfekt så vi kunde åka med henne hem ;D
Det blev Värnamo, där shoppade hon skor, jag skor, hon klänning och jag smycken! xD
Vi köpte iaf ngt, och det var huvudsaken!!!
Efter det åkte vi hem, hon drog på träning och jag drog hem.
Hon kom senare till mig vid 8 tiden ngt tror jag, vi tog på oss kläder vi köpt och kollade lite. Sen var det film och godis som gällde som gällde, dirty dancing 2 och Snow day. Jag själv tycker faktiskt att dom båda var bra.
Sen vid halv 2 drog Elina hem, snäll som hennes mamma är så kom hon och hämtade henne!!! :O ;D
Jag älskar dig Elina, tack för en trevlig dag! (: <33


Kommentarer
Postat av: Elina

Tack Sara för dagen! När jag läser det nu så förstår jag hur mycket vi hann med egentligen, jag menar det tar ändå en timma att bara åka till Värnamo med buss, men som vi sa man hinner mycket om man bara vill. Det roligaste var ändå när du skulle försöka trycka på stopp i Värnamo, men det gick inte så bra och jag skrattar fortfarande åt det ;) HAHA. Detta ska göras om min vän, ÄLSKAR DIG<3

2008-10-30 @ 10:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0