Ännu en seger!

Igår fick vi yttligare 3 poäng! Mötte Burseryd, matchen slutade med 3 - 1 till oss :)
AIF F92 är absolut BÄÄST!
Jag avgudar er tjejer, detta var vår näst sista match och hittills har vi vunnit alla, kan ni fatta - ALLA!
Nästa söndag är våran sista match för säsongen, för vårat lag som helt! Sen splittras vi lite "/
Så jag tycker verkligen vi är värda att få vinna denna sista matchen också , vi har aldrig kommit etta innan, som bäst har vi blivit två pga mål skillnad! Det var surt , men sånt är ju livet ;)
Vi som lag har varit med om så mkt, så mkt resor och så bra umgänge! ;D
Sen får vi ALDRIG glömma att tacka våra tränare, visst kommer vi förhoppningsvis fortsätta få ha dom lite;D Men dom har verkligen varit bäääst som också, vi hade aldrig klarat det utan dom! :)
_________________________________
Idag var det bara skola som gällde, dagen gick faktiskt förvånansvärt snabbt!
Inga speciella läxor eller ngt, har bara ngn engelska läxa denna veckan! xD
Jag måste verkligen printa in i mitt huvud att det är Matildas dag imon, men jag är så glöööömsk. Shiit jag får inte glömma det :)


Boy, I like you! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0