Andea och Hang, me like! <3

Drog till Halmstad i måndags med Hang. Vi bad Andrea möta oss där också så att vi kunde umgås lite allihopa! Det var kanon, shopping, skratt och prat!
' Jag skulle gå in i ett omklädningsrum på MQ för att kolla varför mitt knä gjorde så ont när det skavde mot jeansen. Så jag går in där och kollar då och sen när jag gå ut kommer en som jobbar där fram.
- Vad gjorde du där inne!!??? sa hon
- Jag kollade mig på mitt knä!! Svarade jag. Alltså herreguuud, jag blev helt ställd, hon trodde ju fan jag snott eller ngt!! ;O
Ni ser hunden på bilden under texten med, det är på affären Tretton. Där står denna hund hela dagarna och ser hur söt ut som helst! xD ;D
När vi kom hem till Andrea så blev det att äta, film, godis, dipp och sova!
Jag hade det jätte mysigt tjejer. JAG ÄLSKAR ER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0