hahh

nu sitter jag på min svenska lektion och lyssnar på musik.
Vi ska skriva en svenska berättelse, och man får skriva exakt om vad man vill... så jag sitter här och funderar på vad jag ska skriva om. Det går inte alls bra. Jag vet ju knappt vad en riktig berättelse är....

Förresten, min dag idag.
Jag hade svenska först på morgonen och där satt jag bara och lyssnade för jag hade min redovisning i onsdags.
Andra lektionen var matte, men då gick jag på skyddsombud sak ist och slapp matten.
sen var det lunch, sen engelska.
Men jag och Nina tog det lungt och  kom försent till engelskan så slapp att göra engelska läxan . haha!
Sedan var det hpk-lektion och vi gick bara igenom vad som skulle komma på provet idag, sen var min dag slut.

Bussen gick hem vid halv 3 och jag och Malin hoppade av utanför Ica för att vi skulle köpa ingredienser för vi skulle baka till skoladagen idag. Vi gick in och handlade, det tog lite tid men efter en stund så var vi klara.
När vi kommit ut från Ica kom jag på att jag ville till Faces och köpa mascara. Så då drog vi dit och undertiden ringde jag till min pappa och frågade om han kunde komma och hämta oss. Han sa att det gick bra, men likt förbannat fick vi stå och vänta på honom i typ 10 min och det var SVIN kallt..

Ska ha prov nu snart.... kommer tilbaka senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0