Sjuk!

Idag stannade jag hemma. Mådde inte så där jätte bra i morse. Min hals kändes helt uppsvullen, kunde knappt svälja. Nu är det bättre, men helt klart inte helt över!
Idag har jag inte gjort något alls, bara suttit och kollat på tv.
Men vet ni vad jag fick reda på vid 1 tiden?
Joo, att ALLA mina lektioner blev inställda idag. Alltså verkligen ALLA. Mina lärare var visst borta sa Malin som skulle börjat i min klass idag! xD hahahah... Bra början Malin (Y)

Nu längtar jag bara tills att Adam kan komma hit och mysa lite med mig. Kanske inte det bästa eftersom båda är lite halv sjuka. Men jag saknar honom, och vill vara med min pooojk NUUUU!! (:
Jag skrev igår kväll att jag ville ha Sony ericsson C905. Men gissa vad som hände nyss? ;S
Pappa kommer hem och säger att min systers telefon ska åka in på lagning en 5:e gång! Och efter 5:e gången så brukar man få en ny av samma modell. Men den har slutat att tillverkas, så att hon kommer få modellen efter den, och det är den JAG VILL HAAA ... C905. Jävla ungeee, ska hon få den men inte jaag?  Det var ju jaag som ville ha den ?
Men sen kommer hon till pappa och nästan skriver: JAG VILL INTE HA DEN. JAG VILL HA SAMMA SOM JAG HADE INNAN. SARA KAN TA DEN ANDRA, JAG VILL INTE HAAA DEN!!
HAHA , så det kanske löser sig för mig ?  Men ALDRIG att jag vill ha samma som min syster! Nej tack.
           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0