Min måndag

I morse gick jag upp några minuter över 8. Det var skönt med lite sovmorgon eftersom det var en rätt jobbig dag igår.
Bussen till skolan gick 10.15 från stationen, så fick gå ner dit med Matilda & Malin.
Lektionerna var rätt slappa, på andra lektionen så la internet av så vi fick sluta en halvtimme tidigare.
Sen hade vi bara Lots och data. På datan satt vi bara och pratade om datavirus, så det var en riktigt slapp dag.

När jag kom hem läste jag lite i "flyga drake". Har fått som uppgift från svenskan att läsa ut den till den 5 december.
Runt 6 - 7 tiden så drog jag ut med Hang, Adam, Kosta och Andy. Det var trevligt, drog hem till Kosta också.
Fick reda på att Kosta tränat judo och att han fortfarande kunde några grepp! Detta visste då ingen av oss ;O xD
Naee, nog för mig. Jag ska gå och sova snart efter jag fönat mitt hår, haha !

Förresten, skulle hälsa från min kille Adam;) hahahaha
Jag älskar honom!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0