min helg.

Nu var lovet slut. Jag har verkligen haft det skit bra!
I fredags var det fest på abro, det var trevligt!!! :) Jag kom hem vid 2 eller halv 3 på fredags natt och gick upp halv 8 på lördag morgon. Eftersom jag inte kom i säng förän vid halv 4 ngt så sov jag bara fyra timmar den natten.
Och till råga på allt så skulle jag jobba 2 h extra mot vad jag bruka för att det var halloween. Herreguud, men konstigt nog var jag inte trött. Hade tänkt att dra på maskerad på kvällen men jag ägnade mig tid till Adam, Hang, Kosta och Ag ist... Det var braaa gjort av mig. För skulle jag gått på festen skulle jag vara hur lam som helst!!!
På lördag kvällen kom jag hem lite efter 1. Och klockan 10 gick jag upp på söndags morgon. Rätt bra med tid jag fick sova där, men likt förbannat var jag trött!!
Nu mår jag inte alls bra, ont i huvudet, ont i halsen och förkyld... är typ sjuk! Hoppas verkligen att detta går över till imorgon, känner inte för att vara hemma. Mina halsmandlar har svullnat upp med!?;O
Hoppas inte heller att jag smittat Adam, för då är det riktigt synd om honom. Fast jag tror nog att det är han som smittat mig med sin förkylning!!!!??;O
Veet ni förresten ?? Jag sa till mamma och pappa innan idag att jag ville ha en ny mobil. Konstigt nog nappade dom och sa att " Jaa, men det kan vi nog gå med på". Såå jag visade dom vilken jag ville ha ( Den nya C905 ). Dom sa bara "Ojj, den var lite dyr". Men sen frågade jag pappa om vi inte kunde åka och kolla på den, för jag har trotts allt haft min gamla i typ 2 år snart!!!!!!!!!!!! Och pappa gick med på det, så är han hemma när jag kommer hem imon så bär det av till en elektonikaffär! ;D Pappa är berädd på att köpa den, men han säger att jag kanske få vänta till jul!?? Men det sa jag att jag nog kunde stå ut med!;D hahahaha

Jag saknar min Adam. Take Care!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0