Min helg

Efter skolan i fredags så kom Andrea till mig!
Vår fredag gick åt till att vara ute och gå, köpa godis och pepparkaksdeg, kolla på " into the wild" och " idol".
Framåt 2 något så släkte vi för att sova.

Halv 2 på lördags morgon så går vi upp, äter , gör oss irodning och sen dra till a-lags matchen. Men där stannar vi bara i max 4 min! xD Sen drog vi vidare till Ica för att köpa mat tills cupen på söndagen. Det blev youghurt, dricka, bröd, clementiner, bananer m.m!
På kvällen gjorde vi knappt någonting eftersom vi visste att vi skulle upp vid 5 dagen där på. Men trotts det  blev det rätt sent, låg och kollade på "goal" filmerna tills halv 1. Dock kollade vi inte på hela 2:an.

I morse drog vi upp 05.10. Shiiit pommes må jag säga, det var riktigt tidigt.
Jag och laget drog oss mot Växjö vid 06.00.
I växjö på cupen där så gick det åt skogen. Blev bara oavgjorda och förlust matcher , dåligt!
Men som sagt, vi har inte tränat på en månad, vi är inte vana vid konstgräs och vi är absolut inte vana vid att spela 7-manna. 
Som vår tränare sa med, detta var bara en lite parantes, en rolig sak som vi gör nu. Det är inte föräns den 13 December i Gvd som vi kommer bry oss. Tills dess hinner vi också träna, och där måste det gå bra, iofs så är det dam-lag där då som vi ska möta, men det borde vi kunna ta... om vi inte ha våra dåliga dagar just då!? 

Ajaa, nu ska jag sova. Ha de kanon folks!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0