min daaaag ...

Idag gick jag till skolan. Hade sov morgon till 10.25 så tog bussen från stationen vid 10.15.
Bussen skulle åka från Gvd busstationen vid 10.30, men eftersom busschaffisarna var så sega så kom vi inte därifrån förän vid 10.35, så jag och Malin (som började min klass igår) kom över en kvart försent! xD hahaha
Men det spelar ingen roll, för vi hade matte och läraren bry sig absolut ingenting (:

Skoldagen gick faktiskt rätt fort, och konstigt nog var jag glad över att jag gick till skolan. För hemma skulle jag fått ha úuuuuber tråkigt!!!!!
Ajaaa, nu ska jag fortsätta att plugga lite engelska, för imon är det hörförståelse sen på torsdag så är det ngt konstigt prov där inte ens läraren vet vad som kommer , men hon bad oss bara öva på allt det som vi gått igenom!
Sen senare kommer förhoppningsvis Adam om jag inte får ngt ryck , eller dra ut med Hangiii!! (: Vi får see...

Annars har det alla bra eller?! ;D <33

Förresten , visste ni att man ALLTID ska göra tre punkter när man ska gör en "paus" ?
ex:
hmm... jag vet inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0