håll er till erat...

Alltså ibland vet jag inte vad jag ska göra. Jag vet varken ut eller in...
Helveteee, rent ut sagt. Allt är kapiiisch känns det som!!!
Hur kan man egentligen veta hur man ska göra i alla lägen?
Jag vet iaf att jag vet inte vad jag ska göra nu , absolut inte en susning...
Visst går det upp och ner för alla, även mig. Men nu sista tiden har det bara känt som det gått nerför för mig.
Så fort jag känner att det går bra, eller då jag tycker det så kommer det alltid någon skit i vägen.
I vanliga fall brukar man kunna hantera det, men denna gången kan jag inte det.
Det går inte...
Nu tycker ni säkert jag är helt barnslig eller något, men jag kan inte hjälpa det. Det är inte föräns nu när jag skriver detta som jag märker hur riktigt illa det är, tårarna bränner lite i ögonen, dom är på väg, vad ska jag ta mig till?
Jag hoppas att det löser sig, denna gången tror jag inte att jag kan göra ngt... får nog bara gå och se vad som händer... se hur mycket hjärta folk har här i världen, hur ärliga dom klarar av att vara.


Ta hand om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0