haha !

Sov hos Hang inatt, alltså herregud vad hon är rolig! xD
Hon pratar i sömnen, när jag frågade en fråga som man typ svarar " ja" , "nej" eller "jag vet inte" på,
så svarar hon: Jag skulle landat.
Jag bara: Vaaaa?
Hang: Jag drömde visst. xD ( Då hade hon drömt att ngn åkte flygplan och skulle landa. hon sa också att jag sagt ngt om ngt flygplan när jag inte ens nämnt ord
et ;O ) haha!
Senare när vi sagt god natt...
Så halv skriker hon: Vem fan är den kärringen????
Jag: Vaaa? Kärring??
Hang: oj, jag drömde visst nu igen. Vi var i en affär och det var en kärring där!


HAHAHAHHAHAAHHA, tänk att hon börjar drömma efter bara ngra sekunder ?? xD Haaaang, du är konstig men rolig;D Jag älskar dig tjejen! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0