Alexandra Johansson, dagens bästa! xD

HAHA !
Alexandra Johansson får verkligen till det xD

Vi i mitt lag säljer New body nu. Underkläder och sånt. Sen nu denna sista veckan så ska jag ge den kassen ( med provsakerna i) till Alexandra. Så jag skriver ett sms till henne och säger att det är jag som har dom New body sakerna som hon ska ha.

Sen när hon loggar in på msn...
Jag: Har du fått mitt sms?? xD
Alexandra: Nej.. haha asså.. min hund har käkat den ;D
Jag: HAHAHAHAHAHAHAAHAH !!! xD
Alexandra: Så knapptangenterna är borta och typ nästan hela skalet x)
Jag: Såå skön hund! xD
Alexandra: men jag har beställt nytt skal.
Jag: HAHAHAHAHAHAHHAAH! xD
Alexandra: Men vad stod det i smset då??

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHA !
Alexandras hund gjorde verkligen mitt liv en dag längre ! xD hahahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0