Torsdag- Ullared


Jag och andrea drog iväg till Ullared med min familj idag;O
Asså faan vad jag hade roligt. Länge sen jag skrattade så mkt tror jag ;O Shiit vad jag älskar dig Andrea, kommer verkligen sakna dig när du flyttat "/ ..
men , vi få ha detso roligare när vi är nu ist ;D elr hur?<3
Tillbaka till ullared.. köpte bara massa små prul som man brukar göra . Jag och Andrea gick också in till väskaffären där nära intil. Ja herre gud, stackars henne som jobbade där ;O Hon borde fått damp på oss xD ;D
' Vi skrattade, pratade skit högt, rotade igenom alla plånböcker och hade oss xD;D
men till slut blev det var sin plånbok där ifrån xD jag tror också att vi gick igenom varenda affär som dom har där? ;O
En sak var det jag gillade, nycklen till ett skåp som vi hade våra saker i gillade jag. Den nyckeln blev min nya hållare. Jag höll den hela tiden , ( förutom när jag var på toa ) och Yeeeah , helt bra nyckel;O xD
Framåt 3 drog vi hem , Var lagom hemma till min träning.
Jag och Andrea bestämmer oss för att skynda oss. Men det går ju verkligen PERFEKT.
Det börjar med att Andrea ringer så fort jag kommit hem .
Sara : Hej .
Andrea : hej, jo jag är utelåst!

Meeeen hallå , UTELÅST. Vad gör vi nu? xD Joo, hon fick gå hem till mig och låna träningskläder av mig . Tvinga pappa att köra oss ner till sporthallen och självklart så kom vi lite för sent med. men dom hade inte börjat (:
Det var ngn stepup sak idag, faktiskt jobbigt;O
När träningen var slut så gav jag och andrea tränarna var sin påse snusklubbor :D
För er som inte vet så var vi ju i Stockholm för ngn helg sen och då så gick dom tränarna som var med oss runt och åt snusklubbor dagarna i ändan ! xD Så vi var bara tvugna att köpa det till dom , men glada blev dom iaf ;D Bra det (Y)

Efter träningen så drog jag och hang till Mickan .. ingenting hände där, så jag och hang drog hem sen var för sig xD ;D Btw.. hang är orolig över sitt läkabesök imon. stackarn "/ <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0