Tisdag-Onsdag

Åkte till Paulina i tisdags.
Jag och Paulina hade inget liv tills på kvällen då vi ätit och fått tag på Linn och Johan =)
Innan dom kom så kollade jag och Paulina på Stuart little 2 <3
Dom kom vid halv 11 tiden så då drog vi ut och åkte pulka och grillade korv och marshmallows. Vi hade det jätte trevligt ;D FIIIRE , blev det mkt av vill jag lova ;O fyra stycken engångs grillad, det blir det eld av ;D haha .
Hem till Paulina kom vi väl vid 12 tiden ngt, så blev inte så spec sent =)
Men när vi väl skulle sova så blev det ju inte mycket av det för min del, först kollade jag på lilla sjöjungfrun 2 Havets hemlighet. Den var faktiskt faktiskt bra för er som inte vet det!
Den filmen tog slut ganska fort och för Paulina som sovit nästan hela filmen så kommer kommentaren " : Du får gärna sätta på en ny film, du kan väl ändå inte somna!?".
Självklart har hon rätt i det, så jag sätter på ännu en film och denna gången blir det Hjälp jag är en fisk.
Den filmen var också helt okej! (:
Under filmerna så höll Johan och Hang mig sällskap för Paulina var ju inte direkt ngt till sällskap när hon låg där och sov ? ;) - Men hon är tyst och söt när hon sover !
Men till slut när klockan började närma sig halv 3 så var det dags för mig att sova, visst gick det inte så bra eftersom jag vant mig vid att gå och lägga mig sent och upp tidigt, men det gick att somna med tiden.

Morgonen.. uppe vid 12 ngt skulle jag tro. Jag och Paulina tog det lungt men vid 3 ngt så var vi klara. Då skulle vi ut och gå och lämna Patriks visa kort ;)
Vilket härligt väder det var när vi var ute och gick, helt UNDERBART verkligen!!!
Eftermiddagen bestod av att kolla på Paulinas träning sen var det hemkomst för min del... :(

Vill bara påminna med om att säga er att jag gillar Paulinas familj. Alla bröderna är ju lika dana ;O Roliga och bra. Men Patrik han är överklass !;D haha

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0