söndag-måndag

För en gång skull så var jag med Andrea idag<3
Efter vi kollat klart på Juno så kom Hang förbi. Självklart hade vi NOLIFE, så vi gick hem till mig och packade lite saker (skulle sova hos dea) och sen gick vi vidare till Hang för att kolla film. Det blev Step up denna gången. Den filmen var ju helt grymt bra alltså, helt FÖR bra. Channing tatum , som spelar Tayler Gage i filmen blev jag SKIT kär i. Han är ju bara så ÖVER snygg!
Menmen, filmen tog slut och jag var typ trött? Cpade lite iaf ;D
När jag och Andrea ska gå hem så öppna Hang fönstret och skriker att jag glömt min telefon.. och självklart så har ju jag trillat på en isfläck och SATT mig där ;O Men jag får resa på mig och hang kasta ner telefonen genom fönstret och jag tar imot. Sen när jag och Andrea är på väg igen så trillar jag på samma ställe. Det är då ett helsike vad jag hade hala skor!
Men vi kommer hem till Andrea till slut och vi fixar dipp och skär upp lite morötter, gurka och paprika och går upp och sätter på daddy day camp . Sen somnade både jag och Andrea snabbt runt halv 4 tiden kanske?


Vi vaknade sen vid 13.45 och gick ner och åt frukost. Det fick bli en slapp dag för mig och Andrea bestämde vi.
Vi gick också och skärde upp den sista gurkan och paprikan sen igår och gick upp med dippen och allt och satte på P2 (skräck film) som vi inte vågade se igår eftersom det var mörk nu på dagen. Men även denna filmen tog slut. Då gick vi ner och tog lite glass och bananer och sen gick upp och satte på Step up 2 the streets.
Jag kan säga att 1:an var bättre än 2:an:) När Step up 2 var slut så gick vi ner och tog lite päronpaj och glass som andreas mamma gjort. När vi ätit upp det så kom andrea på att vi kunde sola och bada bubbelpool och sånt..
så så fick det bli , Jag ringde min pappa så körde han ner oss till Xpale. Vi solade och sen drog hem till Andrea igen och badade bubbelpool och bastade och hade ansiktsmask.
Helt underbar dag. sånna här dagar både man ha oftare.
Tack för dessa dagar Andrea (även hang lite) <3

image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0