Översikt över dagen .

Klockan är runt 3. Kom precis hem från Andrea :) vi fixade ett bildprojekt, visst det blev bra. men tog sin lilla stund ! ;O

Släkten kom vid 7 innan idag, det är ju alltid roligare än väntat tycker jag det är att träffa dom. Alla mina kusiner har sina sköna stunder =)
Mina kusiner är faktiskt roliga i vissa lägen, även fast man inte kan tro det :) Det blev en titt på ngn barn film, han med den där grisen (vet inte vad den heter) .. min kusin är FÖR söt , han tyckte den var lite läskig så han satt inburad i mig. Så grymt söt!!! men den var faktiskt lite små bra filmen, var så länge sen man såg en sån film! Det är ganska illa, tänk att få vara barn hela tiden , sjutton vad underbart!
Ingra problem som dyker upp, livet bara flyter på....
Jag som jag också tror att dom flesta med säger är att det är lättast att vara ett litet barn, visst det har sina fördelar. Men tänk på min ålder och lite uppåt. Tänk vad det händer mycker saker, tänk vad mycker man är med om (?)
Nästan varje dag är det ngt nytt man lär sig.
Men jag personligen tror att det är absolut tråkigast att vara gammal, se så där 60 och uppåt? Joo , man får ju se sina barn växa upp och barnbarnen (om man nu har ngra). Vilken härlig känsla det borde vara;O
Alltså tror jag nästan att min slutsatts blir, Alla åldrar har sin grej. Liver rullar vidare :)

men nu ska jag ta och sova lite. Puss
Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0