Fredag redan. Det känns som att skolan snart är här igen...

Fredaag ..
Jaa det började med att pappa kommer in vid halv 7 ngt på morgonen och tvinga mig upp för att sjunga för min syster. visst , hon fyller inte år förän imorgon men eftersom mamma börja extremt tidigt imon så fick vi ta det idag.
Av mig fick Elin en plattång.. Provade den innan, och den var bra. Jag skällde ut mamma igår och sa att jag trodde den sög och var hyffsat arg ! Men nu idag ångrar jag mig, den var helt okej! :)
Efter jag "firat" min syster så går jag och lägger mig och vaknar inte föräns 12 så går upp runt halv 1. Nu har jag nyss ätit, duschat och håller på att göra mig iordning:)
Släkten kommer hit ikväll, så lite mer firande för min syster blir det. När dom stuckit runt 11 -12 så blir det väl att gå till Andrea och fixa ett bildprojekt. Jag hoppas att det blir bra, för annars vet jag inte vad jag gör. Jag måste ha VG i bild. Mina betyg är ju verkligen inte dom bästa....
menmen . lördag och söndag kvar sen skolan "/
Jag hoppas det blir roligt på lördag mina vänner! Roligt ska vi ha , annars blir det ju ingen höjda kväll . Thahaa ;D

Puss Sara.

Kommentarer
Postat av: Titti

Hoppas du får en trevlig fredag! :)

2008-03-28 @ 16:12:46
URL: http://tittisegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0