Ström är bra, ström ska vi ha!

Jahaa, dagen innan midsommarafton nu då!
Var på sjukhuset imorse och kollade mitt finger, som tur var inget brutet men en svår stukning ! Får gå med stöd sak nu några dagar ! xD
Åkte in till Stadium med och köpte bikinisar ;D
Sen idag.. jaaaa STRÖMMEN GICK ;O fy faan .. men Mickan räddade mig och kom till mig, så vi fördröjde tiden tillsammans tills hon skulle gå igen och träffa Hanna! ;P
jaa vad mer? lyssna på musik&kollat bilder tills strömmen kom på min sida ;D
Alltså ström är verkligen något riktigt BRA ! Tänk, man kan typ inte göra ett skit utan det?
Jag tänkte roa min lediga tid framför datan eller tv:n , men det gick ju inte!
Mamma tänkte börja städa, damsuga, laga mat och sånt. men det var ju bara för henne att drömma vidare om!
Hela min gata var utanströ p.g.a byggarna uppe på ängen . Dom hade råkat göra så en slang gick av och vi på Tulpanvägen blev utan ström! Men det varade vara en så där dryg timma , men det kändes som en evighet!

Ström är bra, ström ska vi ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0