Sommarlov är tråkigt i sånt här väder!

Ännu en dryg dag. Sommarlov är bara till för att slappa och jobba!
Men jag har inget jobb denna veckan och jag har redan börjat tröttna , efter EN måndag? Helt maklaöst !
Hur ska jag orka hålla ut uttligare veckor?
Alla mina kompisar jobbar och jag har absolut inget liv alls. Jag sitter här hemma och inte gör ngt, gick visseligen upp vid kvart i 8 idag och åkte ner till vårdcentralen för att kolla mitt ben, men dom dumma jävlarna säger ju att man måste ringa innan man kommer och beställa tid, annars kan man få sitta där och vänta i flera timmar !
Så det var bara att glömma att få komma in nu, så jag fick gå hem igen och ringa ist..
När dom ringer upp får jag en tid om en och en halv vecka ! vafaaan det är vårdcentralen i ANDERSTORP, hur mycket kan dom ha att göra? och när jag var där och pratade med tjejen i luckan så stod ju förfasen 2 stycken bakom henne. TRO FAN DOM INTE KAN TA IN MER MÄNNISKOR SOM BEHÖVER HJÄLP NÄR DOM BARA STÅR OCH GLOOO!?
Fan vad jag blev förbannad !
... Andrea kom iaf innan idag. Vi köpte godis och kollade på film som jag gjort hela dagen ! xD
För mig och Andrea blev det Jävulen bär prada. Innan idag kollade jag på Darling och flight 29 down!
Darling var lite konstig, var typ tråkig !
Flight 29 down var bra, men blev lite för mycket ibland. Men det kan lätt fördröja ens tid (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0