slappt, slappt, slappt...

Jag har faktiskt börjat bli riktigt duktig på att blogga nu tycker jag. Är inne varje dag, men det beror nog på att jag inte har ngt liv, har absolut ingenting att göra.

Idag gick jag inte upp förän 3 så dagen har gått väldigt fort. Var nere på AIF innan och sålde Frisbees på A-lagsmatchen. Det var typ inget folk eftersom det är så tråkigt väder som det är, vet inte hur många vi sålde men det kan inte ha varit många, max 30 tror jag.
Imon är det match som står på mitt schema, men eftersom jag inte får springa så mycket för mitt ben så sa en av mina tränare att jag kanske skulle kunna stå målvakt?
Men yeeah right ! Hur lyckat tror han att det kommer gå? xD
Men som sagt, det är ju sista matchen nu innan sommar uppehållet och det spelar ingen stor roll om vi förlorar denna matchen eller inte, för vi kommer ändå vidare. Vi kommer bli en av dom 4 bästa i vår serie!
Men om det inte går bra i denna matchen så kanske vi får sota för det senare? vem vet? Kanske... men jag får iaf hänga med imorgon till Hovslätt så får vi se hur det blir!
Btw.. jag saknar min pojkvän något fruktansvärt! Även om vi sågs i lördags så känns det som en evighet. Jag brukar vara van vid att träffa honom varje dag i skolan, men nu på lovet? Han jobbar hela tiden och sen tränar vi om varanat så vi hinner ju knappt träffas! Och om två veckor eller så, så åker han till Partille och jag till Italien med fotbollslaget.. Tråkigt nog så kanske vi bara hinner ses två gånger eller ngt innan vi åker. för jag jobbar helgerna som kommer och han jobbar på vardagarna! Detta är inte rättvist, JAG SAKNAR HONOM!!

nej, slut för mig. Meddela imon hur det gick på matchen! ;D
Ska kolla på Gossip girl nu tänkte jag , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0