Min midsommarhelg



Midsommarafton var kanon!
Visst kunde mna haft roligare och så, men det var absolut ingenting som var helt boooring!
Jag, familjen och viktor åkte till kusinerna där det var massor med andra folk.. som grannar och vänner med. Körde lekar, och Viktors lag vann så klart, dom hade aldrig vunnit utan min Viktor ;)

Såå i lördags , var med Viktor framåt kvällen, fanns inte så mycket att göra så var ute och gick och var lite konstiga. sen kollade vi film och myste!
Idag söndag har jag bara hunnit jobba än så länge. Det är tråkigt att jobba men när man väl har kommit hem så känns det så skönt att ha dagen över och att ha tjänat lite extra pengar !

Blir nog film nu då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0