Min lördag.

Dagen börjar med att jag sover riktigt länge , till 1 ngt. Sen blir det att städa för det verkligen behövdes i mitt rum.
Jag gjorde det mycket noga, dammade, dammsugade, bytte sänglakan och restade lakanen , jaa.. jag gjorde typ allt man kan göra ! ;O Det är inte så likt mig , men som sagt så måste man göra det någon gång (:
Efter jag ätit och städat så började jag göra mig iordning , tog en dusch och hela skiten. Sen körde pappa mig till Viktor. Vi ha det jätte mysigt , jag älskar bara han så himla mkt. Han är verkligen helt perfekt !
Vi var både hos hans mamma och pappa vilket jag aldrig varit förut, därför det var lite nytt med ;)
Kom hem nu för en stund sen , eller vid halv 2 ngt var den väl. Fundera på att gå till sängs så man är någolunda pigg imorgon , har som sagt ett helt sommarlov framför en , kanske inte ska börja det med att vara trött hela dagarna och dryga? ;O
Tjaao , jag älskar dig min Viktor, finns ingen bättre än han! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0