Konstig dag..

Jag började dagen med att kolla på två avsnitt av Gossip girl!
Sen gjorde jag mig iordning och drog till Dea.
Alltså jag fattar inte, vad var det med mig innan idag? helt fuuckad var jag. Jag var verkligen inte mig själv? Jag får förlåta Paulina, Linn och Dea om jag bara var irriterande!! ...
Allt kanske beror på det jag och Andrea pratade om innan idag. Hennes flytt ? jag vet verkligen inte , men när jag väl var hemma själv och skulle dra iväg på träning så kände jag att tårarna verkligen var nära... ville gråtaa , men har absolut inte ngn riktigt förklaring till det.. ?
Det var ganska hemkst, jag ville bara försvinna.. försvinna bort från allting??
som jag sa innan kan allt ha en anledning till Andrea. men kan också vara för jag aldrig är med ngn kompis längre. Känns som jag bara jobbar och jobbar nu! Jag vet inte hur mycket mer jag orka jobba även om jag knappt jobbat någonting alls?
Jag måste träffa min älskling nu.. Viktor jag vill vara i din famn. JAG SAKNAR DIG.
Jag saknar allt just nu känns det som. men mest att få vara mig själv. slippa oroa mig över hur det kommer bli i framtiden och bara leva dagarna som dom kommer. Kanske inte kan det längre ? jag vet inte, men detta ska inte få förstöra min sommar. Min sommar ska bli minnesvärd!!

Efter jag tränat idag mådde jag iaf 10000 ggr bättre. Det var som att jag saknat att träna med. Jag har inte tränat på länge (förutom i tisdags). Jag är den som måste springa av mig saker, få känna gräset under fötterna och bollen framför fötterna på mig. Slippa tänka på livet och bara spela fotboll, fotboll som jag verkligen gillar! Utan fotboll är jag ingenting.. utan den är jag bara en dryg människa som inte orka ett skit!


Imon får jag träffa min efterlängtade Viktor! <333
Läkarn - jobbet - Viktor! = Fredag 27/6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0