Irriterande dag !

Jenny kom till mig idag runt halv 2. Vi gjorde inte så mycket först, men gick senare ner till rosa och köpte klubbor och en cola sen gick vi ner till AIF. Det är ju sån där landslagsskola där nu, eller den slutade idag. men när vi kommer ner dit så kommer Thomas fram och ger oss var sin glass !;D Snäll pappa August har !;D
Där satt vi ett ganska bra tag innan vi gick hem till mig för att jag skulle äta.
Sen var det match som gällde. Jag fick stå som planerat och vi fick ta med oss en yngre tjej eftersom vi bara hade en avbytare. Hon behövdes kan jag säga, vi var tre som skadades, jag, Malin och Sara C ! Herregud, vilken match ! Vi var verkligen kassa, eller jag var!!
ALDRIG mer ska jag stå målvakt, det kan jag nästan lova !
Bli sjukhuset nu imon då för att kolla fingret, orka dom vi mötte ! Dom bara skadade oss!!!!!!!!!!!
Neej, jag ska nog gå och lägga mig nu! GOD NATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0