flöööt..

Vilken flööötig dag!
började inte göra mig iordning förän 4 idag, då jag och Hang sa att vi skulle vara.
Jag orkade ingenting , så tog bara på mig lite kläder , sminkade mig och så gick vi ut och cyklade lite. Hang köpte godis på Ica sen drog vi hem till mig. Andrea kom och vi kollade på An american crime. Den var riktigt bra, men grymt sorligt. Jag blev riktigt arg när jag såg den .. den är ju också baserad på verkligen händelse som gör en ännu argare!!
När filmen var slut visste vi inte vad vi skulle göra. Senare bestämde vi oss för att baka och det blev cornflakeskakor. Dom blev inte super goda, men helt okej xD
Idag har jag typ inte gjort någonting , men jag känner iaf att jag gjort ngt eftersom jag tagit på mig och sminkat mig iaf. Nu sitter jag här i tv-rummet och kollar på CSI NY.
Imorgon hoppas jag att jag får någonting mer att göra, så jag inte bara sitter här hemma och ruttna (:
Det tror jag är nackdelen med sommarlov...... Det finns verkligen inte ett skit att GÖRA! Man bl ir bara rastlös av att sitta hemma hela tiden och inte göra ett skit, men det ska det bli ändring på om vädret någonsin börjar bli lite bättre.

Take Care <3

Kommentarer
Postat av: Natalia

det blir alltid så med lov..vad fan ska man göra?..haha..nu skiter sig vädret också..gör ju inte saken bättre..men men det blir nog ändring på det, som du säger när solen tittar ut igen;)

2008-06-16 @ 11:38:29
URL: http://nataliavelasquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0