Det är över nu..

Nu var sommarlovet här.
Allt har gått så himla fort. Hela nian, nu är allt över.
Shiit vad man kommer sakna alla. Man kommer ju inte ens får träffa alla , tänk att inte få träffa vissa mer, människor som man varit så nära.
självklart har inte allt varit en dans på rosor, men så är det ju. Man kommer ändå sakna alla så otroligt mycket så det är sjukt!  Det som jag kommer sakna mest är ju klassen, den man gjort allt med!
Vi som haft så roligt dessa tre år.
Herregud vad många grät igår. även jag grät, jag som inte brukar gråta så..  jag trodde seriöst inte att jag skulle gråta så mycket som jag gjorde, men när jag väl var där så bara kom det ! 
Man kommer ju träffa dom flesta men inte alla, och det är det om är så tragiskt! 
Menmen.. Nu ska jag försöka njuta av mitt sommarlov och sen börjar gymnasiet ! 

Viktor, Jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0