Andrea och jag är BÄST!!

idag var det lite segare att gå upp än vad det var igår, fast visst. Det var absolut inga stora problem såå xD
Jobbade idag som igår.
Efter jag kommit hem la jag mig och vilade en halv timme ungefär, åt och sen drog jag till Andrea. :)
Alltså jag fattar absolut inte hur roligt och hur dum man kan vara ibland ;O

Andrea hade fått två limegröna skorsnöre som hon ville dela med sig till mig. Och så här gick det !!?

Andr
ea: Sara, du kan få ett skosnöre så vi visar att vi hör ihop! ;D
Jag: Ja, det blir ju perfekt. För man behöver ju lixom bara ett :)
Andrea: Jaa, det blir ju bra.
fem sekunder senare...
Andrea: NEEJ, DET GÅR JU INTE. VI HAR JU TVÅ PAR SKOR VAR!!
Jag: Ja visst ja. Det har vi juu xD
Jag ska ner och hämta skorna för att sätta på snörerna...
Jag:
SKA JAG TA TVÅ HÖGERSKOR?
Andrea: NEJ, DU MÅSTE JU TA EN VÄNSTER MED ANNARS FUNKAR DET INTE!!
Efter bara en liten stund slår det henne....
Andrea:
TAAA TVÅ HÖGER ! Det spelar ju absolut ingen roll xD


Det var senare lite andra saker som vi dumförklarade oss med!
Herregud, träningsverk i magen och träningeverk i benen sen dagarna på jobbet!!! Få bli att vila upp mina muskler ;D

Andrea är den goooaste personen jag vet!
Humorn är alltid på topp! ;D

Andrea, jag älskar dig vännen miiiin ! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0