Allt går så himla fort.

Inte skrivit på ett tag, men men..

Nu är det verkligen mycket i skolan och sådant. Mycket som behöver fixas, kabarén, skolavslutningskläder och allt!
Idag var det en riktigt slapp skoldag, efter det nästan var våran sista riktigt skoldag så gjorde vi inte mycket. På matten spelade jag kort, svenskan lyssnade vi bara på våran lärare som pratade om kabarén och berätta om "språket" typ , sen var det kör-övning sedan kollade vi på samma film (Troja) under både engelskan och So:n eftersom vi inte hann se klart på filmen på engelskan.
När skolan var slut stannade jag och några i min "Kabaré grupp" kvar för att vi börja gå mot slutet nu. vid fyra tiden drog jag hem och käkade sedan körde mamma mig och några kompisar till Speedwayen i gvd för att vi ska vara i VIP tältet som sevitriser.
Visst har jag gjort roligare, men så illa var det faktiskt inte. Pengar får vi ju för det, eftersom vi gör det med laget (:
När klockan var lite över åtta så hade jag gjort mitt på speedwayen och åkte hem, nu sitter jag bara här och har precis skrivit klart två recenstioner.
Imorgon är vi lediga från skolan, slappa som vi är! Ska ju till skolan på söndag och bygga scenen. Som tur är så ska jag inte dit eftersom jag måste jobba och har match.
imorgon ska jag och min kabaré grupp göra klart som mycket som möjligt så jag måste tvunget gå till skolan klockan tio på morgonen en ledig dag!? meen , ifs så har vi snart SOMMARLOV!!
shiit vad jag kommer lipa på skolavslutningen, att sluta 7:an eller 8:an var ju ingenting, men nu 9:an ? ;O
Herregud, man kanske inte ens kommer få träffa vissa mera? Och Andrea min allra närmaste vän ska flytta till Halmstad? Tårarna kommer ju aldrig sluta !! Fast man kan ju också ta det positivt, alla ska nu börja göra det som dom själva vill och kommer senare bli ngt vilken är mycket viktigt !! Vissa kommer man ju träffa i den nya skolan , men inte alla. Det är bara att önska alla lycka till och vara glad för allas skull (:
vi ska till Liseberg dagen innan vi slutar skolan, vilket kommer bli helvetesroliiigt ! , men man kommer nog vara lite små ledsen och kramvillig ! ;)

Nej nog för mig nu.

Min Viktor är bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0